Dag 3 - Reisverslag uit Ouaouizarht, Marokko van Ton en Fina Poppema - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Ouaouizarht, Marokko van Ton en Fina Poppema - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton en Fina

29 Augustus 2015 | Marokko, Ouaouizarht

Zaterdag 29-08-2015
Vandaag eigenlijk weinig uitgespookt. We hebben brunch zo tegen uur of tien en daarna hebben we wat plannen gemaakt voor de komende dagen. We gaan morgen naar Demenet, het Jezus-dorpje, zoals wij het de vorige keer vanwege de entourage, de sfeer het genoemd hebben.
Overmorgen gaan we eerst naar Afourer, een uurtje rijden van hier. Waar familie van onze familie woont, Hafida's broer en z'n gezin. Haar broer had al geinformeerd of we inmiddels waren gearriveerd. Daarna gaan we door naar Mouloud en Saadia (zus van Hafida) een kwartiertje rijden. Bij hun zullen we ook de nacht doorbrengen. We zien er echt naar uit.
Ook vandaag is Hafida is natuurlijk weer de hele tijd in de keuken in de weer geassisteerd door Oumayma die de liefde voor het koken van Hafida heeft geërfd. Het resultaat mag er dan ook zijn, barbequespiesen, patat en verder een tafel vol met schaaltjes met allerlei lekkers. Natuurlijk alles vers en gezond.We laten het ons uiteraard goed smaken. Daarna kijken we sport en zien we 'onze' hockey mannen Europees kampioen worden.

vroeg in de avond gaan we een kort ritje in de omgeving maken. De mooie ruige omgeving proberen we te vangen in de nodige foto's.We blijven ons verbazen onder wat voor omstandigheden sommige mensen moeten leven.

Tegen tien uur eten we nog het nodige, nou ja nodig, we nemen het tot ons en hopen er het beste van. Hahahaha. Na het eten gaan we redelijk op tijd naar bed want we hebben afgesproken dat we er morgen om zeven uur uit gaan. Trusten.

• 31 Augustus 2015 - 12:30

Tineke:

Heerlijk genieten daar van je familie, maar dat doen jullie met volle teugen.
    Dikke knuf voor allen..XXX

• 01 September 2015 - 18:43

Hilta:

Hello broer en zus,

dagen vliegen voorbij aan jullie kant... maar indrukken doen jullie genoeg op.... geniet ze lekker en ik hoor de verhalen wel tijdens onze wandelsessie die we na jullie vakantie maar weer op gaan pakken.... hahaha in welke hoedanigheid dan ook...

groet aan jullie familie daar!!

xxx