vertrek - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Ton en Fina Poppema - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Ton en Fina Poppema - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: Ton&Fina

Blijf op de hoogte en volg Ton en Fina

28 December 2007 | Nederland, Stadskanaal

Hallo lieve mensen

Nog een half uurtje te gaan en dan vertrekken we richting schiphol.
Ronald en marijke brengen ons naar het vliegveld in amsterdam. Gezellie samen.
Michel moet werken dus kan niet mee, dus gaan we met zijn viertjes.
We zaten met het gewicht van de koffers boven de 20 kg en dus hebben wat met het gewicht zitten spelen. Van de ene koffer in de andere en van de koffer in de handbagage. Toch maar even op internet gechecked en dan blijkt dat we 23kg i.p.v. 20kg mee mogen nemen. Handbagage hetzelfde verhaal, ook 2 of 3 kg meer dan we dachten en dan ben je dus snel klaar :).
We zijn blij en een beetje nerveus, want het is me toch een eind. 1e deel naar Kuala Lumpur 11,5 uur vliegen en het 2e deel naar Adelaide 7 uur. In Kuala Lumpur zijn we van plan (we moeten zes uur overbruggen) om een Citytour te doen.
Beetje dubbel wat het gevoel met je doet. We laten hier Michel, Ronald en Marijke (en Ronald) achter en gaan naar onze dochter Saskia en haar vriend Garth in Australië.
Maar we hebben er reuze zin in en willen het tot een goede reis en geweldige vakantie maken met zijn beiden. Met elkaar komt het zeker goed.

lieve groeten van ons twee, Ton&Fina

• 28 December 2007 - 23:08

Marijke:

LOVE YOU!!

• 29 December 2007 - 10:15

Olga:

Hoihoi!

Ik wens jullie heel veel plezier aan de andere kant van de wereld! Groeten aan Saskia en Garth! Geniet er van en van elkaar! Michel, Marijke en Ronald & Ronald redden zich vast prima hier ;-)
    Goede jaarwisseling!

Liefs en een kus,