2e etappe afgerond - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ton en Fina Poppema - WaarBenJij.nu 2e etappe afgerond - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ton en Fina Poppema - WaarBenJij.nu

2e etappe afgerond

Door: Ton&Fina

Blijf op de hoogte en volg Ton en Fina

30 December 2007 | Australië, Sydney

Hallo Lieve mensen

Daar zijn we weer met een berichtje.
We zijn in Kuala Lumpur, op de vlieghaven gebleven, we hebben nog wel even wat winkeltjes bekeken, maar waren eigenlijk ook best een beetje moe. We gingen met een pendeltreintje naar een andere terminal.
Om 21:45 uur vertrok ons iets kleiner vliegtuig(Boeing777) voor de vlucht van Kuala Lumpur naar Adelaide, een vlucht van ruim 7 uur.
Deze keer hadden we ook weer een ruime plek (het moest nog wel weer even geregeld worden).
De vlucht is prima verlopen, met een beetje turbelentie. Het personeel was erg vriendelijk en het eten was best lekker. Ook deze reis hebben we weer wat geslapen, nu Ton iets meer dan mij.
In Adelaide aangekomen bij de douane de koffers open i.v.m. etenswaren die we voor Saskia hadden meegenomen. Ze zijn hier erg streng mee. Jammer de fritessaus kwam niet door de test. De hoeveelheid eigeel (egg yoink) was niet gespecificeerd. Haha, beetje jammertjes want dat is iets wat ze hier niet hebben, dus ronald je kan hier beter geen patat bestellen.

We zijn door Saskia en Jenny afgehaald. Op de vlieghaven zelf een kopje koffie (meer melk dan koffie) gedronken en ons omgekleed want het was heet (Adelaide vandaag ± 40°C).
Toen in een warme Subaru na wat rondrijden Adelaide verlaten voor de reis naar Robe. We hebben een goede maar erg warme reis gehad. De Subaru heeft geen Airco maar gelukkig wel Arko :P .
In Robe werden we 'warm' welkom geheten door Garth en Pascal.
Na een rondleiding door de mansion en een glas sinasappelsap zijn we met z'n allen naar het strand geweest. We voelden (ik althans) geen moeheid. De rest volgt zo..... we moeten ff eten

• 30 December 2007 - 08:56

Ria:

Leuk om zo op de hoogte te blijven!
    Straks bijkomen van de reis en heel veel indrukken opdoen. Groetjes aan Sas en Garth.Liefs,Ria.

• 30 December 2007 - 10:37

Marijke:

ooooow Wat ben ik jaloers! (K) veel plezier!

• 30 December 2007 - 11:18

Vera:

Hoiii lieve oom en tante,

echt heel leuk dat jullie ons via deze site op de hoogte houden :)
    En wat hebben jullie het daar lekker warm, ik wil ook!!!
    Haha, nou heel veel plezier en geniet maar van de mooie tijd die komen gaat.

Dikke knuffel, Vera

• 30 December 2007 - 20:28

Hilta:

hallo allemaal, kom er nu pas toe deze site te bekijken. Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen en ondertussen Saskia al in je armen hebt gesloten...

Wel een rare gedachte eigenlijk he? nu wekenlang in short en t-shirt rondlopen. Wat een 'OPGAVE'.... ;)

Alvast voor Saskia: een hele fijne verjaardag samen met dien pa en moe en natuurlijk vriendjuh!!!

Hopelijk krijg ik je morgen wel aan de lijn.... zo niet, heb ik in ieder geval mn wensen overgebracht...

Voor allen ook een HEEL GOED, VROLIJK, GEZOND EN LIEFDEVOL 2008!!

dikke kus en knuffels

• 30 December 2007 - 20:29

Yvonne:

Hoi, heb het gevonden!!! Reuzeleuk zeg, kunnen we jullie precies volgen....!!!! Wens jullie een HELE FIJNE SUUUUPER Reis toe!!!!!!!!Geniet ervan!! Veel plezier!
    Groetjes van ons hier, uit een jammergenoeg wat frisser landje... doei doeiiiiii GENIET.........!!