oudejaarsdag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ton en Fina Poppema - WaarBenJij.nu oudejaarsdag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ton en Fina Poppema - WaarBenJij.nu

oudejaarsdag

Door: Ton&Fina

Blijf op de hoogte en volg Ton en Fina

01 Januari 2008 | Australië, Sydney

Ja daar ben ik ff weer met een berichtje.
Sas is vandaag jarig. Dus alle kaarten aan saskia gegeven en de cadeautjes. (die wij voor haar hadden meegebracht)Ze vond het allemaal geweldig.
Mensen van de gemeente heel hartelijk bedankt van saskia. Het heeft haar erg goed gedaan.
Vanmorgen hebben we een heerlijke wandeling gemaakt door het bos en daarna langs de beach. Erg mooie wandeling met aan de beach mooie rotsen. Halverwege een heel lekker terrasje opgezocht, lekker in de schaduw. Ton heeft getrakteerd op een iced chocolate, tjonge wat is dat heeeeerlijk zeg, alleen wel een heeele grote beker vol. (sas heeft een helft van die van mij erbij op gedronken) Sas had er nog twee soorten taart erbij besteld, echt heel appart spul, ook heerlijk hoor. (1 met lemoen erin, en een met wortel en cake of zoiets) Daarna zijn we verder gelopen richting hostel.
s'Avonds zijn we aan het barbeknoeien gegaan met ongeveer 40 mensen. Garth had alles voorbereid wat vlees en vis betreft. En Ton en ik zijn bezig geweest met de sla en de aardappelen. Was echt heel erg gezellig wij zaten met een groep van ongeveer 15 (oudere)personen, in een kring bij elkaar. Aan de andere kant van het veldje zat een groep jongelui bij elkaar.
Na het eten opruimen enz. De hele avond buiten gezeten tot 12 uur. Een man, Steve, heeft gezongen samen met zijn dochter van 16 echt heel cool. Dezelfde man speelde ook didgeridoo op de stofzuigerstang. Vet tof.
Zijn vrouw heeft nog iets voorgelezen een geinig gedicht. En zij was ook degene die iedereen een massage gaf die het graag wou. zo ging ze de kring rond en iedereen kwam aan de beurt.
Al met al een hele leuke avond gehad. Om 12 uur was er geen vuurwerk i.v.m. brandgevaar omdat het land zo verschikkelijk droog is. dat hebben we dus gemist. Wel hebben we iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst. En daarna heerlijk op bed.

groetjes ton en fina

• 01 Januari 2008 - 08:09

Ria:

GELUKKIG NIEUWJAAR!
    Het is alsof ik erbij ben. Toch dat vlindertje op je schouder.Niet te bruin worden hoor, dan steek je straks zo af tegen mijn bleke huidje.

• 01 Januari 2008 - 09:33

Opa:

Ja,ja maak ons hier maar lekker met al die heerlijkheden die jullie daar genieten straks gaan we nog met zijn allen bij Sas en Garth op bezoek om al dat lekkers te proeven.Hier is veel vuurwerk afgestoken ,Het was vannacht erg mistig Jan en Teda konden daarom de jaarwisseling bij Henk niet meemaken daar het in Hoogeveen al vroeg in de avond potdicht zat Hartelijke groet opa

• 01 Januari 2008 - 16:18

Hilta:

stunt van de dag! Ton, even onthouden dat als je Pa weer voor cadeautjes trekt, dat je hem een kaart van Groningen koopt.... Hij was vannacht de weg kwijt... kon Henk zijn huis niet weervinden!!

Gelukkig is ie veilig thuisgekomen. K ben op dit moment bij Pa. Vannacht ook in de mist gereden, hoofd buiten het raam, stapvoets rijden, op t laatst liep Sandra voor de auto zodat ik iets kon zien...

Verder een heerlijk oud en nieuw gehad, te lezen jullie ook....

Tot de volgende x maar weer!! Oh ja, ook de groeten van Olga en Aldert.... ;)