1e stop - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Ton en Fina Poppema - WaarBenJij.nu 1e stop - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Ton en Fina Poppema - WaarBenJij.nu

1e stop

Door: Ton&Fina

Blijf op de hoogte en volg Ton en Fina

12 Maart 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Londen 20:55 uur.
Vanmiddag om even over twee zijn we vertrokken. Ronald en Marijke brengen ons naar Schiphol d.w.z. ze brengen onze auto terug naar huis :). Lekkere vlotte reis gehad, op schiphol ingecheckt en met Ronald en Marijke even wat wezen eten/drinken. Daarna via de espresso bar naar de douane gegaan waar de kinders ons hebben uitgezwaaid. Na een kwartier lopen kwamen we bij gate D26 en na een paar minuten konden we al boarden. We hebben een plek bij de nooduitgang, lekker relaxed dus. Naast mij zit Oscar die ook naar Brisbane vliegt. hij gaat daar afstuderen in de informatica. En hij is niet de enige die die kant op gaat. We zijn met een aantal nederlanders die ook op reis zijn naar Australië, ieder weer een andere bestemming. De vlucht was voorbij voor we er erg in hadden. In de shuttlebus die ons van terminal 5 naar terminal 3 brengt zit een stel uit Barcelona, een paar ozzies die voor hun werk aan deze kant van de wereld verzeild zijn geraakt en via Hong Kong terug vliegen naar Melbourne. Leuk zo, even kletsen met medereizigers.
Nu zitten we te wachten op de vlucht naar Singapore die om vijf voor tien vertrekt. Ik probeer om verbinding met de waarbenjij.nu server te krijgen maar het signaal is low. Dussss.... of dit nu geplaatst gaat worden is niet helemaal zeker. No worries, het wordt vanzelf wel geplaatst.

• 12 Maart 2012 - 04:30

Michel:

Hoi paps en mams,

We waren door jullie op de hoogte gesteld dat jullie in Londen zaten en dat alles ok was. Leuk om nu even een wat uitgebreider verslagje te lezen ;)

• 12 Maart 2012 - 15:20

Tineke:

Hai lieverds...
    Wat weer ontzettend leuk om jullie verhalen/belevenissen te gaan lezen de komende tijd...leuk om op deze manier mee te reizen...en nog groatis ook.Hou ons vooral maar op de hoogte.
    In een straatje met bomen...daar staat Hostel 109..ik heb al eem stiekom keekn int stroate woar joe uuthangen.
    Het hostel ziet er goed uit, zoals ik op een aantal plaatjes heb kunnen zien.
    Jullie gaan maar heerlijk genieten van alles en nog wat..en vooral ook het weerzien van Sas en Garth...en natuurlijk Jessie èn de pups...lieefffff.
    We volgen jullie op de voet...GENIIIEEET!!!Kusssss