down under - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Ton en Fina Poppema - WaarBenJij.nu down under - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Ton en Fina Poppema - WaarBenJij.nu

down under

Door: Ton&Fina

Blijf op de hoogte en volg Ton en Fina

12 Maart 2012 | Australië, Brisbane

Brisbane 09:02 uur.

We zitten nu te wachten op onze vlucht naar Adelaide. Fina is even naar Subway wat lekkers ophalen.

De vlucht vanaf Londen naar Singapore (12 uur) was snel voorbij. Valt eigenlijk weinig over te vertellen. Ik zat eerst achter een stevig iemand die het voor elkaar kreeg om zijn stoel nog verder in de achteruit te zetten dan eigenlijk mogelijk was. Ik zat dus redelijk klem. Na een tijdje heb ik met Fina geruild, probleem opgelost, de ruimte tussen de stoelen is verder goed. Ik ga af en toe even een eindje lopen en dan achterin het vliegtuig wat rondjes lopen.
Volgens mij heb ik redelijk goed geslapen. 'k heb twee boeken meegenomen van elk meer dan zeshonderd bladzijden en van één boek nu al zo'n 30 pagina's gelezen hahaha. Zo snel ging het dus :)
Ook de vlucht van Singapore naar Brisbane (8 uur) gaat op dezelfde manier, lekker snel, leuke crew. Dit keer één film gekeken en toen wat gedommeld. Fina heeft prima geslapen
Het gaat dus allemaal op rolletjes, we voelen ons goed en hebben nauwelijks het besef dat we nu al zo 27 uur onderweg zijn.
Ons einddoel voor vandaag is Hostel 109 in Adelaide waar we twee nachten verblijven alvorens we de camper gaan ophalen.

goetjes van ons

• 12 Maart 2012 - 04:34

Michel:

Wow, geweldig dat alles zo voorspoedig loopt. Beide het gevoel dat je nog lang niet zo lang aan het reizen bent, dat is mooi. Volgende stop, Adelaide, en dan mogen jullie een poosje aan de 'verkeerde kant' van de weg rijden. Kijk uit naar de eerste foto's :)

• 12 Maart 2012 - 06:51

Ria Van Veen:

Hoi hoi laiverds, wat leuk om jullie zo te kunnen volgen! Geniet van ieder moment en vooral van elkaar. Een dikke pakkerd van mij, liefs Ria

• 12 Maart 2012 - 09:36

Sas:

Joepieeeeee :D
    Veilig geland in Australie en inmiddels vast dinner achter de kiezen en lekker aan het chillen in hostel 109. Volgende berichtje misschien even jullie mobiel nummer vermelden? Kunnen we jullie ff bellen. Of andersom...ons nummer: 0458 250 479. Ga lekker genieten van 2 rustdagen en laat dan het echte avontuur maar beginnen!!!
    Dikke knuf,
    Sas

• 12 Maart 2012 - 10:00

Wim En Cootje:

Leuk ...de berichten!
    Zo zijn we ook een beetje mee op reis.
    Veel plezier!!!
    En genieten hè!
    We blijven jullie volgen....

Liefs Wim en Co

• 12 Maart 2012 - 11:02

Brunhild:

Lieve mensen, wat heerlijk dat de reis zo voorspoedig gaat! Straks lekker genieten in Adelaide. Ik heb hier nog een stapel schriften na te kijken en ga nog even wat eten:) Het gewone leven zeg maar... Geniet er lekker van daar en tot gauw! Ik ben dol op reisverslagen lezen, dus geniet helemaal mee:)

• 12 Maart 2012 - 12:39

Kade 150:

Hallo Ton en Fien ,jullie berichten juist gelezen.Wat fijn dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad.Heb de fam Drenth gebeld en gevraagd of zij al bericht van jullie hadden ontvangen.Daar dit niet het geval was heb ik jullie verhaal voorgelezen,wat ze wel op prijs stelden.Ze luisterden beide met de telefoon tussen hen in en kunnen nu rustig van hun middagslaapje genieten.Hartelijke groeten en alle goeds gewenst pa

• 12 Maart 2012 - 12:48

Alice Drenth:

fijn dat alles zo goed is verlopen
    veel plezier

• 12 Maart 2012 - 16:49

Anny:

Hey lieverds, dat gaat lekker! Heel veel plezier en een goede reis verder. Groeten Anny

• 13 Maart 2012 - 09:51

Vera:

Super hoor!! Zie via Ronald op facebook dat jullie een reisverslag bij houden, altijd erg leuk :D

Hele goede reis en tijd gewenst.