1e etappe afgerond - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ton en Fina Poppema - WaarBenJij.nu 1e etappe afgerond - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ton en Fina Poppema - WaarBenJij.nu

1e etappe afgerond

Door: Ton&Fina

Blijf op de hoogte en volg Ton en Fina

29 December 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo Lieve mensen. We zijn door Ronald en Marijke naar schiphol gebracht en waren er mooi op tijd. Bij het inchecken bleek dat we geen ruime zitplaatsen hadden maar met de 'kerstgedachte' van het personeel hebben we toch een prima plek gekregen. Het blijkt dat je tegen betaling tegenwoordig van te voren een ruimere plek kunt claimen.
We hebben op Schiphol wat gegeten (Hamburgers en (lekkere) patat, helaas zonder mayonaise maar wie geeft daar nou om :) Ronald dus :s.
Na in de nodige winkels te hebben omgelopen hebben we afscheid genomen en zijn toen naar de gate gegaan. Mensen, mensen, wat passen er veel mensen in zo'n Boeing 747.
Via o.a. Duitsland, Tsechie, Roemenie, Turkije, Iran, Pakistan en India zijn we beland in Maleisie. Kuala Lumpur.
Nu zitten nu in het internetcafe op KLIA (Kuala Lumpur International Airport). Het is nu 18:15. We hebben een goede vlucht gehad (±11,5 uur). Wel wat geslapen, Fina wat meer dan ik maar de reis viel best wel mee. We hadden dan ook ruimte plenty. Ik kon helemaal m'n benen strekken en dan nog had ik zon 40cm over, heerlijk toch? Ook kon ik vanuit m'n luie stoel ongelimiteerd water tappen. Het enige nadeel was dat we naast de wc's zaten maar ja zo hep ieder voordeel z'n nadeel he?
Voor de 2e etappe hebben we ook genoeg beenruimte maar zitten we tegen een muur (nou ja, schot) aan te kijken. Maar ook dat heeft het voordeel dat we gemakkelijker kunnen slapen omdat we dan niet door televisies gehinderd worden. We gaan straks met een treintje naar een andere terminal en dan hopen we net zo'n goede vlucht (±7 uur) te hebben als zostraks.
Groetjes vanuit een warm (32°C) Malaysia
tot in Australie.
Ton en Fina.

• 29 December 2007 - 11:11

Opa:

wat fijn dat jullie een goede reis tot nu toe hebt gehad.Met Angelo die hier giteravond was hebben wij de atlas er nog bij gehad .Hij zei al dat je van te voren een goede plaats kunt regelen.Hij heeft nog geprobeerdjullie vliegtuig te traceren wat hij wel eens gedaan had met een andere vlucht ,doch kon het niet voor elkaar krijgen. hij had nog naar jullie gebeld om jullie goede reis te wensen ,maar was helaas te laat .Voor nu alle goeds gewenst en ik volg jullie op de voet bij wijze van spreken dan he .hartelijke groet Opa

• 29 December 2007 - 16:42

Ewout:

Ik wou jullie bij deze dan persoonlijk een geweldige vakantie wensen.
    maar dat gaat wel lukken daar zo =)
    grts

• 29 December 2007 - 18:18

Ria Van Veen:

Lieverds,
    een hele goede reis verder toegewenst en een heerlijk weerzien met Sas. Geniet van alle mooie dingen en van elkaar!
    Dikke knuffel, Ria.

• 29 December 2007 - 18:25

Anny:

Hallo wereldreizigers,

Het avontuur is dus goed begonnen! Fijn dat de reis tot nu toe mee viel. Jullie moeten nog een heel eind. Als jullie dit lezen is het laatste stuk ook afgelegd. Neem aan dat Saskia en Garth jullie afhalen? Lekker temperatuurtje! NOg iets van KL gezien? Hartelijke groeten aan S&G. Dagdag Anny

• 29 December 2007 - 19:32

Trijnie:

Wat tof dat het bij jullie zo lekker warm is! Ik ben jaloers hoor haha! Ik hoop dat jullie het leuk hebben en veel plezier. Ik kijk af en toe wel op jullie site. Groetjes Trijnie en Herman. (en jorindi, want zij heeft mij geholpen met jullie site te vinden) doei doei