vervolg - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ton en Fina Poppema - WaarBenJij.nu vervolg - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ton en Fina Poppema - WaarBenJij.nu

vervolg

Door: Ton&Fina

Blijf op de hoogte en volg Ton en Fina

31 December 2007 | Australië, Sydney

Goeiemorgen. We hadden in ons vorige bericht gemeld dat we zo weer terug zouden zijn :) Tja da's dus nu:)
Even de dag van gisteren afmaken. Nadat we wat gedronken hadden zijn we dus met z'n vijven naar de beach geweest. Gelukkig is het maar 2-3 minuten rijden.
Het was erg druk aan de beach. Overal 4wd auto's die zo het strand op rijden en hudje mudje naast elkaar geparkeerd staan.
We hebben kennis gemaakt met Graham de zakenpartner van Garth. Ons goed ingesmeerd en gelijk ook maar een half uurtje aan het kayakken geweest. Hebben veel lol gehad waaronder natuurlijk elkaar nat spetteren, het was handiger geweest om badkleding aan te hebben maar we waren eigenlijk niet van plan om te kayakken, eigenlijk gewoon even naar de beach om te kijken. Na een eindje de zee op te zijn gevaren zijn we terug gegaan en toen met z'n beidjes de kracht van een golf onderschat en dus over de kop geslagen, dikke lol dus. Minder was dat ik m'n mobiel in m'n broek had zitten (kwam ik later in het hostel achter :S ) Dus daar moeten we wat op bedenken. Gelukkig hadden we onze oude mee :)
Na terugklomst heerlijk gegeten, Saskia had ons Chile con carne klaargemaakt. We hebben na het eten nog een paar spelletjes shithead (kaartspelletje) gespeelt en zijn toen, toch wel moe, om 21:00 uur naar bed gegaan.

• 31 December 2007 - 05:49

Michel:

Hey mum and dad,

Hele toffe (verjaar)dag gewenst van mij samen met Saskia (en de anderen natuurlijk

• 31 December 2007 - 06:12

Tineke:

Goedemorgen lieverds!!
    Wat top om zo op deze manier met jullie mee te leven.
    Ff een kort berichtje..
    Het is nu 7 uur..kga zo aan het werk, de hele dag balansen bij bertus, maar wil jullie met elkaar een hele fijne dag toewensen.
    Ik laat weer van me horen.
    Liefs van mij..
    SAS.VAN HARTE MEID..EN MET ELKAAR
    HAPPY NEWYEAR!!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 31 December 2007 - 06:46

Albert:

Hallo lieve mensen in down under
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen
    Lekker genieten met jullie allen
    Ik vindt het wel heel knap dat jullie zoveel energie hadden
    om gelijk in een kajak te stappen om te testen
    of de mobiel ook waterdicht was (niet dus)
    Trouwens als souvenir zou ik wel een Aboriginal willen
    Nog nooit zo`n ding in het eggie gezien ik heb zelf wel batterijen dus die hoef ik er niet bij:-)
    Speciaal voor Ton NIET op een kangaroe gaan rijden
    Je hebt zo een hersenschudding te pakken als je onder een viaduct door hupt
    Maar alle gekheid op een stokje
    Nog bedankt voor de kaart was erg fijn van julie
    En voor Sas een super verjaardag gewenst

• 31 December 2007 - 09:37

Marijke:

Pappa en mamma toch, om 01:12 is het toch geen tijd om achter de computer te zitten! Maar goed, lekker slim van die mobiel.. heb ben jullie trouwens mijn smsjes wel gelezen? aangezien jullie daar niet op reageerden:P. Gelukkig hadden jullie wel je oude mee :D.

Gaat prima hier, t is zelfs nog leefbaar en dat 2 dagen nadat jullie weg zijn :P. T is hier netjes iedereen doet goed zijn taakjes enneeh... ik ga straks naar oma en opa om ff de boel te stofzuigen enzo. Kga nu even eten en dan ie kant op.

Fijne jaar wisseling! Vreemd, k kan jullie pas in het echt in februari een nieuwjaar wensen... dan zijn we het alweer vergeten of niet dan!

hier zijn ze allang begonnen met knallen want ja zo gaat dat, als het mag dan doe je het direct, beetje dom als je het mij vraagt aangezien het licht is.

liefs Marijke (jullie jongste dochter :P)

• 31 December 2007 - 09:50

Opa:

Hallo Ton en Fien fijn dat alles zo goed verlopen is.Geen last van tijdverschil?Wat een omschakeling in temperatuur wat zeker wel even wennen was.Ook voor vandaag een goede blijde laatste dag van het jaar gewenst en SAS van harte met je 27ste verjaardag .Hartelijke groet.

• 31 December 2007 - 11:16

Ria:

Gefeliciteerd ouders en natuurlijk de jarige zelf! Enjoy and have a nice day,
    with love.

• 31 December 2007 - 15:43

Ronald R.:

Allereerst, gefeliciteerd met Saskia's verjaardag! Goed om te lezen en horen dat jullie het zo naar je zin hebben. Heel veel plezier gewenst de komende tijd, en natuurlijk alvast een gelukkig nieuwjaar!!! Groetjes aan iedereen,

Ronald R.

• 31 December 2007 - 17:39

Irene:

Moi! wij hebben de eerste spekkedikkens al achter de kiezen. Het is lekker koud en helder weer. Nog een paar uurtjes en dan zijn wij ook aan 2008 begonnen. Heel veel plezier! groet'n uut TA