vliegen - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Ton en Fina Poppema - WaarBenJij.nu vliegen - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Ton en Fina Poppema - WaarBenJij.nu

vliegen

Door: Ton&Fina

Blijf op de hoogte en volg Ton en Fina

05 Oktober 2008 | Nederland, Stadskanaal

Hallo mensen,

het is nu 1:11 zondag morgen jaja ik ben d'r vroeg bij.
Ik was vergeten de wekker te zetten en werd om 1:00 uur wakker, keek op de wekker en wilde nog even proberen om de resterende twintig minuten in slaap te komen toen ik er achter kwam dat de wekkerfunctie uit stond. pfff ...... ben ik ff blij dat ik een ingebouwde wekker met alarmfunctie heb.
We vliegen over een uur of 5 richting de Marokkaanse zon. Ik heb er erg veel zin in. We gaan naar Mohammed en Hafida Hafid. We hebben nu al zo'n twee of drie jaar skype-, mail-, msn- en belcontact en we (ik eigenlijk) hadden de familie Hafid al zo'n twee jaar gel;eden verteld dat we een keer langs wilden komen.
Nu gaat dat eindelijk gebeuren. De vooruitzichten wat weer betreft zijn goed, 31 graden in Marrakech waar wij naar toe vliegen.
We worden door Mohammed, Hafida, Talal (zoon) en de supervisor/vriend van Mohammed opgewacht en we laten ons vandaar deze week door onze vrienden rondleiden.
Ik hoop dat als we in Ouaouizerth (woonplaats van de familie) zijn, ik in de gelegenheid ben om nog een klein beetje verslag te doen van onze wederwaardigheden.
Jullie slapen nog maar eventjes lekker door, ik ga Fina, Ronald en Marijke wekken, we moeten over zo'n twintig minuten weg.

tot ziens

• 05 Oktober 2008 - 17:09

Opa:

zostraks Michel gebeld,maar die heeft nog geen bericht van jullie uit Marokko ontvangen.Zodra hij enige informatie van jullie ontvangt zal hij dat doorgeven ook aan Tineke en Henk .Het weer daar waar jullie nu zijn zal best beter wezen dan hier .We hadden de hele dag regen,de vijver is boordevol.De buienradar laat een witte deken zien ,van heel Nederland is niets te zien.Morgen en de komende dagen zal het stukken beter zijn .Nogmaals een goed verblijf gewenst met de familie daar ginds .Hartelijke groeten Pa

• 06 Oktober 2008 - 03:02

Michel:

Tja...had wel even een telefoontje verwacht. Zal vandaag dan wel komen, ik ben om 15:00 weer thuis dus ze hebben alle tijd..

Paps en mams, veel foto's maken...Nevily keeps asking ;)

Groetjes daar aan iedereen..

• 06 Oktober 2008 - 07:32

Wytske:

heeelllll reislustigen!!! super!! zoals jullie zo lekker regelmatig op stap zijn....ik geniet mee....
    heel veel plezier en alle goeds daar in Marokko....:):)

• 06 Oktober 2008 - 09:20

Rick:

Hey lieve ton en fina

Ik hoop dat jullie heeeeeeeeeel erg veel plezier hebben daarzo in marokko.
    Ik hoop ook dat jullie lekker bruin weer terug komen, altijd leuk om te zien haha.
    Fijne tijd gewenst en hopelijk tot snel :D

Groetjes rick

• 06 Oktober 2008 - 10:14

Vera:

Haaai lieve oom en tante :)

Heel veel plezier gewenst daar in het lekker warme Marokko!! Altijd leuk zown site waar je een beetje mee kan genieten ;)

Knuffels, Vera